قوانین حاکم بر هرگونه داد و ستد در این سایت نیازمند مذاکره و پذیرش قبلی شرایط و ضوابط زیر می باشد. 

 

  1. شاهکاربی بی متعهد به حفظ اطلاعات کاربری و مالی ثبت شده توسط مشتریان محترم می باشد.
  2. شرایط و قوانین درج شده بیانگر کلیه تعهدات طرفین است. لذا به این گونه فرض می شود که مشتری همه مفاد این ضوابط را بدون استثناء پذیرفته است. ارسال یا ارائه هیچ سندی را نمی توان در این باره گنجاند.
  3. شرایط گفته شده حقوق و تعهدات طرفین را در فروش آنلاین کالا و خدمات کاملا مشخص می نماید. 
  4. نشانی ایمیل، تلفن ها و نشانی پستی درج شده در حساب کاربری رسما جهت مراودات شاهکاربی بی با مشتریان محترم بکار می رود.
  5. هر گونه تایید سفارش از طریق یک حساب کاربری به منزله تایید توسط مشتری می باشد لذا در حفظ اطلاعات ورود به حساب کاربری دقت فرمایید.
  6. جهت رعایت حریم شخصی مشتریان، ارسال پیامک یا ایمیل توسط وبسایت صرفا جهت اطلاع رسانی سفارشات انجام می گیرد و اطلاع رسانی در موارد دیگر مانند اخبار جدید، محصولات جدید، تخفیفات و … صرفا به درخواست کاربران محترم اجرا خواهد شد.
  7. مشتری صحت کامل بودن و تطابق اطلاعات ارائه شده را در طول سفارش از جمله نشانی و شماره تلفن تحویل را مورد تأیید قرار می دهد. هرگونه خطا در ورود اطلاعات و تبعات آن (مانند تأخیر یا خطا در تحویل) خارج از مسئولیت شاهکاربی بی می باشد.
  8. شاهکار بی بی تلاش می کند تا رنگ ها تا حد امکان واقعی به نظر برسند. اما بدلیل نمایش در دستگاه های دیجیتالی گاهی امکان تفادت رنگ اندک وجود دارد.
  9. قیمت های ارائه شده بدلیل نوسانات قیمت در بازار تنها به مدت یک هفته اعتبار دارند. بدین منظور قیمتی که در پیش فاکتور در زمان ثبت سفارش منظور گردیده است معتبر می باشد.
  10. پرداخت توسط مشتری بایستی بطور کامل انجام شود در غیر این صورت امکان تعلیق سفارش و عدم تحویل آن صورت خواهد گرفت.
  11. در صورت موجود نبودن کالا ، وجه پرداختی مسترد می گردد یا امکان معاوضه محصول وجود دارد.
  12. لازم است مشتری در هنگام تحویل کالا بخوبی از نظر بسته بندی و سالم بودن کالا آنرا بررسی نموده و در صورت هرگونه مغایرت در روز تحویل از طریق ایمیل به نشانی shahkarbaby2021@gmail.com گزارش کند.
  13. قبل از هرگونه عودت کالا ابتدا می بایست به مجموعه شاهکاربی بی گزارش داده شود.
  14. از آنجایی که شاهکاربی بی تولید کننده محصولات نمی باشد لذا هرگونه تناقض در محصولات داخل بسته بندی و یا عدم تطابق در اطلات درج شده روی بسته بندی محصولات هر کالا، مشتری می بایست به اطلاع تولید کننده برساند.
  15. شاهکاربی بی هیچگونه ضمانتی در رابطه با محصولات ارائه نمیدهد. برخی محصولات شامل ضمانت تولید کننده هستند که همراه آنها کارت گارانتی ارائه می شود.
  16. امکان تعویض و یا مرجوع نمودن کالاها بدلیل شیوع ویروس کرونا طبق اطلاعیه وزارت بهداشت نخواهد بود. بنابراین در خرید خود دقت نمایید.
  17. انجام و تکمیل فرآیند خرید از فروشگاه اینترنتی شاهکاربی بی به منزله پذیرش کلیه موارد فوق بوده و مسئولیت تخلف از آنها بر عهده خریدار محترم می باشد.